W tegorocznej edycji Konsumencki Lider Jakości firma “U Jędrusia” została uhonorowana złotym medalem!

Pragniemy serdecznie podziękować Państwu za zaufanie oraz docenienie naszych starań o najwyższą jakość i smak naszych produktów. W kategorii Dań obiadowych zdobyliśmy aż 25,8% Państwa głosów wyprzedzając tym samym 2 miejsce o ponad 13%.

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2017 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Zarówno uczestnicy jak i Laureaci Programu, w czasie jego trwania promowani są na łamach Strefy Gospodarki.

Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzimy opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikujemy Liderów, ale też zbieramy wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo nasza analiza przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Wiemy również, jakie skojarzenia budzą, wśród konsumentów, marki brane pod uwagę w badaniu.

Badanie dostarcza istotnych informacji o rynku polskim. Podstawowym efektem jest raport pokazujący ranking produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo. Pozwala ono także na budowę segmentacji porządkującej rynek dostawców produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości. Wypowiedzi respondentów dają dobrą podstawę i uzasadnienie dla analiz segmentacyjnych. Analiza uzasadnień wyborów konsumenckich pozwala nam na lepsze zrozumienie decyzji uczestników. W badaniach identyfikujemy dwa dodatkowe obszary wiedzy: stopień rozpoznawalności produktów i usług (wskaźnik świadomości marki), ustalamy poziom lojalności wobec producentów oraz usługodawców.