Nowe logo i identyfikacja U Jędrusia definiują markę jako nowoczesną, prężnie działającą, lecz nadal bardzo przyjazną, bliską i otwartą.
Logo, inspirowane współczesną gastronomią, zaprojektowane jest w oparciu o nowy kształt szyldu, impaktową kolorystykę i jakościową typografię. Marka zyskuje czytelność, zauważalność, jednocześnie dopasowując się do obecnych trendów projektowych i gustów estetycznych Naszych klientów.
W aspekcie strategicznym zmiana identyfikacji marki przeprowadzona jest na poziomie zarówno marki korporacyjnej – producenta innych marek, w tym marek własnych, sponsora i mecenasa wielu imprez o charakterze społecznym, kulturalnym i sportowym, jak i na poziomie marki konsumenckiej, gdzie odświeżone logo wyraża rozwój działającej w odpowiedzialny i ekologiczny sposób marki z kategorii FMCG.
Dodatkowo zmianę podkreśla nowy claim marki „Cieszy smakiem!”.
Operując nowym językiem wizualnym marka chce skutecznie komunikować smak i wygodę swoich produktów oraz niedystansujący profesjonalizm w działaniach marketingowych i employer brandingowych. – mówi Katarzyna Krupińska – Andrzejewska, Wiceprezes Zarządu Spółki U Jędrusia.