Konsumencki Lider Jakości 2022

Głosami konsumentów marka U Jędrusia uzyskała I miejsce w kategorii “Obiadowe dania gotowe” i otrzymała złote godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2022.
Głosami konsumentów marka U Jędrusia uzyskała I miejsce w kategorii “Obiadowe dania gotowe” i otrzymała złote godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2022. Dzięki temu, że marka U Jędrusia od lat cieszy się coraz większym zaufaniem wśród klientów, decyzją Redakcji Strefy Gospodarki, opartą na wynikach badań konsumenckich, została dodatkowo uhonorowana godłem Konsumencki Lider Jakości GRAND PRIX 2022.
Uzyskanie tytułu Konsumencki Lider Jakości przez firmę U Jędrusia stanowi dowód, że dostarcza klientom produkty na najwyższym poziomie.

Nadrzędnym celem działalności spółki jest spełnienie wymagań i oczekiwań wszystkich klientów, stąd wyjątkowa troska o doskonały smak potraw. Sprawdzone receptury, składniki najwyższej jakości, wykorzystanie w produkcji najnowocześniejszych technologii to coś, co wyróżnia markę U Jędrusia. Polscy klienci doceniają jakość dań gotowych. Dobre opinie płynące z rynku, są najlepszą nagrodą i motywacją do dalszej pracy oraz potwierdzeniem niezmiennie dobrej jakości produktów.
Przyznanie nagrody Konsumencki Lider Jakości 2022 – złotego medalu oraz GRAND PRIX to wielki powód do dumy. Potwierdza , że produkty U Jędrusia są doceniane przez konsumentów.

Co sprawiło, że marka U Jędrusia została uznana za Lidera Jakości?
Przytaczamy wypowiedzi respondentów:
  • Bardzo smaczne, świeże, ułatwiają życie, gdy nie ma się ochoty lub sił na gotowanie od podstaw”.
  • To nie sztuczne dania przepełnione konserwantami, ale wyjątkowo smaczne i naturalne”.
  • Gdyż te produkty są tanie i dobre jakościowo i dobrze smakują”.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, najlepszych jakościowo, według konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Nagrodzeni/Liderzy wyłaniani są na podstawie ogólnopolskich badań konsumenckich.