Przez cały okres obowiązywania umowy firma będzie mogła posługiwać się tytułem „Partner produktowy Borussii Dortmund” oraz oficjalnym logo partnera produktowego klubu w reklamach i działaniach public relations. Na mocy podpisanego kontraktu firma zyskała także prawo do prezentacji logo Krupinski – Polnische Spezialitäten na telebimach, w magazynie dla kibiców dostępnym podczas wszystkich meczów Bundesligi, na oficjalnej stronie Borussii Dortmund oraz na tablicach partnerów produktowych znajdujących się w hali stadionu i w strefie VIP.
Podczas meczów Borussii w Bundeslidze w stadionowej telewizji będzie prezentowana reklama produktów marki Krupinski – Polnische Spezialitäten. Kontrakt umożliwia również komunikację z niemieckimi fanami Borussii za pośrednictwem social mediów. Planowane są także loterie oraz emisja odcinka specjalnego o produktach firmy w popularnym programie kulinarnym „Nobby kocht”.
Ponadto kontrakt upoważnia do sprzedaży w hali stadionu Borussii wybranych produktów marki, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł poznać polskie rarytasy.
Produkty Krupinski – Polnische Spezialitäten są już dostępne w niemieckich sieciach handlowych: Rewe, Kaufland, Edeka oraz Buenting, a w najbliższym czasie planowany jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku niemieckim.
Podczas meczów Borussii w Bundeslidze w stadionowej telewizji będzie prezentowana reklama produktów marki Krupinski – Polnische Spezialitäten. Kontrakt umożliwia również komunikację z niemieckimi fanami Borussii za pośrednictwem social mediów. Planowane są także loterie oraz emisja odcinka specjalnego o produktach firmy w popularnym programie kulinarnym „Nobby kocht”.
Ponadto kontrakt upoważnia do sprzedaży w hali stadionu Borussii wybranych produktów marki, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł poznać polskie rarytasy.
Produkty Krupinski – Polnische Spezialitäten są już dostępne w niemieckich sieciach handlowych: Rewe, Kaufland, Edeka oraz Buenting, a w najbliższym czasie planowany jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku niemieckim.